Tartalomjegyzék
1. Előszó
2. Demokrácia és felnőttképzés 5
Hahner Péter: A demokrácia fogalmának történetéről
Feketéné Szakos Éva: Egy menedzserképző Socrates Grundtvig program az egészségnevelésben
Pordány Sarolta: A migráció és a felnőttkori tanulás összefüggései.
3. Andragógusképzés hazánkban
Sári Mihály: Európa versenyhelyzetben: társadalmi kihívásokra válaszoló képzések
T. Molnár Gizella: A kultúraközvetítőtől az andragógusig (mellékelt prezentáció)
4. Tanuló városok
Choi, Don Min: The Trend and Development of Learning Cities in Korea
Harangi László: Tanuló városok Ausztráliában
Zalay Szabolcs: Tanuló városok – A vezetés élménye
5. Önálló felnőttkori tanulás
Maróti Andor: Problémák a felnőttek önképzésében
Pordány Sarolta: Az önirányító tanulás kiemelkedő kutatói a XX. század második felében
Gerő Péter: Az élethelyzethez igazított tanulás pedagógiai gyakorlata.
6. Távoktatás – hozzáférés
Kovács Ilma: Távoktatás és hozzáférés
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése, különös tekintettel az e-Learningre
7. Megemlékezések
Pordány Sarolta: In memoriam Chia Mun Onn
Pordány Sarolta: Chia Mun Onn munkásságáról
Deme Tamás: Kontra György emlékezete
8. Felhívás
Felnőttkori tanulás: kompetenciák fejlesztése. Az FFE V. Felnőttképzési Konferenciája
9. Szerzőink
10. Támogatóink
11. Impresszum
A teljes lapszám PDF formátumban történő letöltéséhez kattintson ide.