bootstrap modal

II. évfolyam 1. szám
(2008)

Tartalomjegyzék

1. Előszó 

2. Demokrácia és felnőttképzés 5

    Hahner Péter: A demokrácia fogalmának történetéről

    Feketéné Szakos Éva: Egy menedzserképző Socrates Grundtvig program az egészségnevelésben

    Pordány Sarolta: A migráció és a felnőttkori tanulás összefüggései. 

3. Andragógusképzés hazánkban

    Sári Mihály: Európa versenyhelyzetben: társadalmi kihívásokra válaszoló képzések 

    T. Molnár Gizella: A kultúraközvetítőtől az andragógusig (mellékelt prezentáció) 

4. Tanuló városok 

    Choi, Don Min: The Trend and Development of Learning Cities in Korea 

    Harangi László: Tanuló városok Ausztráliában 

    Zalay Szabolcs: Tanuló városok – A vezetés élménye 

5. Önálló felnőttkori tanulás 

    Maróti Andor: Problémák a felnőttek önképzésében

    Pordány Sarolta: Az önirányító tanulás kiemelkedő kutatói a XX. század második felében 

    Gerő Péter: Az élethelyzethez igazított tanulás pedagógiai gyakorlata. 

6. Távoktatás – hozzáférés

    Kovács Ilma: Távoktatás és hozzáférés 

    Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése, különös tekintettel az e-Learningre

7. Megemlékezések 

    Pordány Sarolta: In memoriam Chia Mun Onn

    Pordány Sarolta: Chia Mun Onn munkásságáról 

    Deme Tamás: Kontra György emlékezete 

8. Felhívás 

    Felnőttkori tanulás: kompetenciák fejlesztése. Az FFE V. Felnőttképzési Konferenciája 

9. Szerzőink 

10. Támogatóink 

11. Impresszum 


A teljes lapszám PDF formátumban történő letöltéséhez kattintson ide.