design a website

A Felnőttképzési Szemle folyóiratról

A Felnőttképzési Szemle olyan interdiszciplináris online tudományos folyóirat, amely felvállalja a szakmai és tudományos párbeszéd alapját jelentő felnőttképzési témájú elméleti tanulmányok és empirikus kutatási eredmények bemutatását.
A Felnőttképzési Szemle küldetésnyilatkozatának fő alapvetései az alábbiak: 

    1. A Szemle írásaival a felnőttképzés legkülönfélébb témaköreiben, illetve az ezekkel kapcsolatba hozható témákban kíván írásokat     megjelentetni.

    2. A Szemle egyaránt vállalkozik arra, hogy bemutassa a tudományos relevanciával bíró fontos kutatásokat, tanulmányokat éppúgy, mint     a témakörébe tartozó köteteket és konferenciákat, műhelymunkákat.

    3. A Szemle témái és/vagy szerzői a világ bármely országához és térséghez kötődhetnek.

    4. A Felnőttképzési Szemlébe a tudományos etika betartásával lehet publikálni, amely etikai elvek tekintetében a Magyar Tudományos     Akadémia Tudományetikai Kódexét vesszük alapul. 

    5. A Felnőttképzési Szemle fő szerzői egyetemi oktatók, doktoranduszok, felsőoktatási hallgatók, kutatók, és természetesen a     felnőttképzési színtereken dolgozó szakemberek egyaránt. 

    6. A Felnőttképzési Szemle online formában jelenik meg, hogy minél szélesebb körben elérhető legyen a célközönsége számára, valamint     hogy ezáltal az itt közölt tudományos írások megfeleljenek a ma már rendeletben is szabályozott tudományos művek nyílt hozzáférésű     közzétételére (open access) vonatkozó irányelveknek. (A Magyar Tudományos Akadémia elnökének 27/2012. számú határozata) 

   7. A Felnőttképzési Szemle célja, hogy minél tágabb tudományos-szakmai kör szellemi támogatásával működhessen. 

   8. Ebből fakadóan az interdiszciplináris online tudományos folyóirat a felnőttképzés szakembereinek egy szakmai hálózatát kívánja    összefogni.