Tartalomjegyzék
1. Előszó
2. Tanulmányok
Kovács Katalin: A pedagógus-továbbképzés finanszírozásának igénye a pedagógus vélemények tükrében
Maróti Andor: Résztvevő-központúság a felnőttképzésben
Simándi Szilvia: Tanulókörök online tanulási környezetben
Polónyi István: Megéri-e részidőben tanulni a felsőoktatásban?
3. Kutatási eredmények
Benkei-Kovács Balázs – Üröginé Ács Anikó: A kis létszámú felnőttkori szakképzések vizsgálata, statisztikai és komparatív dimenzióban
Szücs Szabina – Juhász Erika: Franciaország felnőttképzésének néhány jellemzője
4. Recenzió
Márkus Edina: Recenzió Engler Ágnes „Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói” című kötetéről
5. Szerzőink
6. A publikálás feltételei
7. Impresszum
A teljes lapszám PDF formátumban történő letöltéséért kattintson ide.