bootstrap table

VII. évfolyam 2. szám
(2013)

Tartalomjegyzék

1. Előszó 

2. Tanulmányok 

    Márkus Edina: Az általános célú felnőttképzés elméleti megközelítései

    Maróti Andor: Esszé a tudományos ismeretterjesztésről 

    Győrfyné Kukoda Andrea: Az egyetem funkciói, a képzés tartalma 

    Endrődy-Nagy Orsolya: A kommunikációs tréningek lelke – interakció és kommunikációs folyamat 

3. Kutatási eredmények

    Szabó Barbara: A bolognai rendszer a munkaerőpiac szemszögéből

    Németh Nóra Veronika – Nagy Zoltán – Juhász Csaba: A szakmai tanárok képzésének kihívásai Bologna után 

    Móré Mariann: A munkahely által szervezett tréninggel összefüggő magatartásminták vizsgálata 

    Németh Petra: Egymásért egy másért – Múzeumandragógia és múzeumpedagógia a fogyatékkal élők világában 

4. Szerzőink

5. A publikálás feltételei

6. Impresszum


A teljes lapszám PDF formátumban történő letöltéséhez kattintson ide.