Tartalomjegyzék
1. Előszó
2. Tanulmányok
Márkus Edina: Az általános célú felnőttképzés elméleti megközelítései
Maróti Andor: Esszé a tudományos ismeretterjesztésről
Győrfyné Kukoda Andrea: Az egyetem funkciói, a képzés tartalma
Endrődy-Nagy Orsolya: A kommunikációs tréningek lelke – interakció és kommunikációs folyamat
3. Kutatási eredmények
Szabó Barbara: A bolognai rendszer a munkaerőpiac szemszögéből
Németh Nóra Veronika – Nagy Zoltán – Juhász Csaba: A szakmai tanárok képzésének kihívásai Bologna után
Móré Mariann: A munkahely által szervezett tréninggel összefüggő magatartásminták vizsgálata
Németh Petra: Egymásért egy másért – Múzeumandragógia és múzeumpedagógia a fogyatékkal élők világában
4. Szerzőink
5. A publikálás feltételei
6. Impresszum
A teljes lapszám PDF formátumban történő letöltéséhez kattintson ide.